Category: Lucu Idok

    Fesyen Apa Ni Weh?! Pakai Kostum Ketat Untuk Hilangkan Stress?

    Fesyen Apa Ni Weh?! Pakai Kostum Ketat Untuk Hilangkan Stress?

    Dalam hidup, korang akan berdepan dengan pelbagai masalah sama ada kecil atau besar. Abang Bob yakin tiada siapa pun kat dalam dunia ni yang hidup tanpa masalah. Tak kisah laaa sama ada korang masih belajar…

    Read More
    Kreatif!! Pisang Jadi Kanvas Lukisan

    Kreatif!! Pisang Jadi Kanvas Lukisan

    Min memang cukup kagum dengan orang-orang yang dilahirkan kreatif dan berbakat ni. Yer laa tak semua orang dilahirkan dengan bakat dan kreativiti tak kisah laa dalam apa jua bidang sekali pun.  Tapi, kalau bercakap pasal…

    Read More
    Bodoh? 5 Nama Kelab Bola Sepak Kedengaran Unik dan Pelik

    Bodoh? 5 Nama Kelab Bola Sepak Kedengaran Unik dan Pelik

    Sumber: Telegraph Sebelum sesebuah kelab bola sepak ditubuhkan, mereka wajib untuk menyatakan tujuan penubuhan kelab bola sepak tersebut. Banyak persiapan yang perlu dibuat termasuk aspek modal yang besar, membentuk pengurusan, memilih pemain sehingga menyediakan kakitangan…

    Read More
    Kek besarkan payudara? 3 trend kecantikan pelik kat Jepun

    Kek besarkan payudara? 3 trend kecantikan pelik kat Jepun

    Sumber: KawaiiBeautyJapan.com Kecantikan dengan wanita memang tidak boleh dipisahkan. Pelbagai cara akan dilakukan seseorang tu semata-mata untuk kelihatan cantik.  Tapi cantik yang dimaksudkan itu bukanlah cantik seperti yang dimahukan oleh kebanyakan wanita di dunia. Seperti…

    Read More
    Merepek! Lelaki teringin nak jadi anjing

    Merepek! Lelaki teringin nak jadi anjing

    Sumber: DailyMail Apa cita-cita korang? Nak jadi pilot? Lawyer? Doktor? Itulah jawapan klise yang selalu kira dengar berkaitan dengan cita-cita seseorang. Boringggg…Tapi berbeza pula dengan cita-cita seorang lelaki ni. Sejak dulu lagi dia menyimpan impian,…

    Read More
    Video pertama yang di-upload dalam YouTube

    Video pertama yang di-upload dalam YouTube

    Sumber: YouTube Siapa yang tak pernah menonton YouTube? Min yakin 99 peratus dalam kalangan pembaca dah familiar dengan channel YouTube. YouTube ditubuhkan pada bulan Februari 2005 oleh tiga orang bekas pekerja Paypal iaitu Chad Hurley,…

    Read More
    Badut si Pencuri Hati

    Badut si Pencuri Hati

    Malam tadi sebelum tidur, min sempat tengok satu video kat Facebook. Video pasal badut buat persembahan jalanan. Min tak tahu kenapa min rasa senang hati tengok badut tu. Walaupun mata masa tu memang dah mengantuk…

    Read More
    7 Lawak Pak Pandir

    7 Lawak Pak Pandir

    Siapa je yang tidak kenal Pak Pandir ? Beliau memang terkenal akan sikap kedunguannya , kelurusan dia dan selalu jadi bahan lawak orang sekeliling . Tapi dalam lawak dia ada serba sedikit pengajaran tentang realiti…

    Read More
    5 lawak pendek tentang pelajar sekolah

    5 lawak pendek tentang pelajar sekolah

    Waktu di sekolah , pelbagai ragam anak murid yang para guru kena hadapi . Ini adalah antara ragam yang cikgu selalu hadapi di sekolah  1. Aktiviti Sukan di Padang Sekolah Cikgu Berahim sedang mengendali kelasnya…

    Read More
    3 video lawak yang mungkin buat korang tertanya-tanya

    3 video lawak yang mungkin buat korang tertanya-tanya

    Di bumi ini bermacam karenah yang dapat kita lihat dan tak pernah kita jangkakan . Terkadang sampai diri sendiri tak tahu apa yang telah dilakukannya  Berikut adalah 3 video perangai pelik yang mungkin menghiburkan korang…

    Read More