Sotong Pun Ada? 10 Rekaan Kasut Tak Masuk Akal

Usia-usia remaja macam korang ni, mulalah timbul keinginan nak kumpul sesuatu macam aksesori, beg dan juga kasut.

Macam Abang Jim sendiri, abang suka kumpul koleksi jam tangan. Tak kisahlah sama ada harganya murah atau mahal, asalkan cantik dan kelihatan unik Abang Jim akan beli untuk dijadikan koleksi.

Lagi satu koleksi yang menarik minat Abang Jim ialah kasut. Tapi mostly kasut yang Abang Jim kumpul adalah jenis kasut sneakers, sebab selesa nak pakai.

Rugi pulak kalau beli kasut yang ‘bukan-bukan’, tapi tak dapat pakai. Kasut yang ‘bukan-bukan’ tu maksudnya kasut yang direka dengan bentuk kreatif dan aneh.

Mesti korang tak pernah tengokkan? Kasut tujuan utamanya dicipta sebab nak lindung kaki korang masa buat aktiviti harian.

Tapi disebabkan dah ramai pereka kreatif, so lahirlah beberapa jenis kasut yang berbentuk aneh dan unik. Tak tau laa macam mana nak berjalan kalau pakai kasut merepek macam tu. Haa korang tengok contoh kat bawah ni.

Agak-agak korang la, ada ke orang yang beli kasut pelik macam ni? Kalau ada, diaorang nak pakai pergi mana ek?

Abang Jim betul-betul tak faham. Takkan nak simpan jer buat koleksi. Ada bentuk kasut memang betul-betul nampak menyeramkan.

Baca artikel ini: Topeng Aneh Dan Menyeramkan Untuk Korang Yang Jenis Tak Kisah

Mungkin ada dalam kalangan korang yang suka jenis kasut-kasut macam ni. Inspired by Lady Gaga konon. Hahaha!

Tak kisah la. Dah korang minat nak buat macam mana. Tapi seeloknya kalau nak pakai kasut tumit tinggi, pakailah yang selesa untuk korang bergerak.

Sebab pemakaian kasut tumit tinggi yang salah boleh membuatkan kaki dan tulang belakang korang tu tercedera. Dah satu hal pulak nanti. Abang Jim ingatkan jer.

Baca artikel ini: Memang Gempak! Remaja Vietnam Hasilkan Motosikal dan Kereta Daripada Kadbod

Read Previous

Tak Mampu Woi. 5 Batang Pen Paling Mahal Di Dunia

Read Next

Baru Laa Handsome. Cara Penjagaan Lelaki Berambut Panjang

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

3 + 6 =