• 14/04/2021

Buat pasallah raja edit ni. Kali ni lagu Pulang pulak kena parodi. Berdekah dibuatnya.

Bukak je radio, mesti akan dengar lagu Pulang oleh KClique ni. Liriknya yang kena dengan jiwa anak perantauan yang jauh dari keluarga buatkan lagu ni berjaya tarik orang untuk hayatinya.

Kena pulak dengan musim COVID-19 yang rata-ratanya tak berani ambil risiko untuk pulang ke kampung halaman sebab nak jaga jarak sosial.

Kredit: MalayMail

Tapi bila lagu Pulang diparodikan, memang boleh buat orang yang dengar jadi tak sedih. Tapi bikin dekah. Tambah pulak, raja edit yang buat. Memang lagi pecah perut baca lirik.

Ku tak akan pulang~

Dapat rezeki makan sorang, kedekut!

Eh, ini dah salah lagu ni. Bukan lirik lagu Faizal Tahir ke?

HAHAHA. Sis pun tak tahulah berapa kali sis repeat video ni. Menghiburkan sungguh.

Kalau korang ada kawan yang tak dapat nak balik kampung sebab COVID-19 ni, ce korang hantar lagu ni dekat dia. Manalah tahu terhiburlah sikit hati dia yang lara. tu.

Read Previous

Pelatih Kuda Lumba Termuda Dunia Dari Sabah!

Read Next

Kontroversi Nama Stadium Mini Kedah Sampai Masuk Media Antarabangsa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

1 × five =