Game Klasik Yang Orang Takkan Lupa!

Percaya atau tak game dulu dengan sekarang lain gila! Sebab dulu semua orang tak mampu nak main beb. Zaman sekarang semua orang boleh main game.

Kredit: Mortal Kombat

Yela dulu telefon campak anjing tu pun kira mahal tapi sekarang ni smartphone RM100 pun orang mampu beli!

Dulu siapa ada handphone nokia tu pun kira kaya la boleh main game snake camtu. Tak pun beli console game kan?

Kredit: Super Mario

Paling legend dulu game super mario la. Kalau dah layan memang susah nak stop! Tapi bukan game ni je syok. Banyak lagi game lain yang syok!

Nak cari balik game game macam ni memang susah, nak ingat balik boleh tengok recording je! Kita throwback balik game dulu dengan tengok video ni!

Game Dulu-Dulu Part 2

Kredit gambar utama:  The Economic Times

Read Previous

Kompilasi Vine Yang Orang Takkan Lupa!

Read Next

Prank Terpaling Biadab Tapi Kelakar!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

five × 5 =