• 07/03/2021

Teknik Bonet Untuk Merentas Daerah Terlajak Kantoi

Teknik terbaru “Rentas Daerah”. Lokasi di SJR Seberang Jaya sebentar tadi. Satu je Uncle Jimi nak cakap, kau memang kering lah banggg! HAHAHAHA!

Macintosh HD:Users:lina_aneesa:Downloads:151783999_4423377631008943_1379535739510260366_n.jpg

Nak kata kena culik, pakaiannya elok. Baju siap berkolar dan pakai kasut. Kau buat prank atau saja nak troll polis sebenarnya?? HAHAHA!

Macintosh HD:Users:lina_aneesa:Downloads:151754223_4423377624342277_4603912305144241151_n.jpg

Kantoi kesengalan diorang macam tu je. Disebabkan orang macam ni lah yang akan menyusahkan netizen atau pengguna jalan raya yang lain. Sekarang pon roadblock di jalan nak geraknya pon lembab, lepasni ditambah dengan check bonet, memang jam lagi lama nampak gayanya.

Mesti ada yang terfikir cara ni kan untuk merentas daerah?? Baik korang lupakan je lah. Jangan menyusahkan frontliner dan pengguna jalan raya yang lain.

Kredit gambar utama: via @ohbulanofficialfan

Read Previous

‘Test Drive’ Kereta Mercedes, Tapi Terciduk

Read Next

Kluster Baharu, Kes Makin Naik, Dan Jangan Pergi 5 Tempat Ini!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

three + 15 =