Nikmat Seperti Minum Secangkir Kopi

A person sitting at a table in front of a building

Description automatically generated

Anda penggemar minuman berkafien seperti kopi apatah lagi kuat merokok ?

Kini dengan adanya SNOWPLUS korang boleh merasai kenikmatan ekstrak kopi dalam bentuk cecair asap. Macam kurang faham kan ? Ini adalah salah satu alternative untuk mengurang kadar merokok dan digantikan dengan keharuman dan kenikmatan rasa kopi.

SNOWPLUS merupakan sebuah syarikat yang berasal dari Beijing, China baru sahaja memperkenalkan produk terbaru mereka iaitu SNOWPLUS Edisi Kopi. Selaras dengan usaha untuk memberi sebuah alternatif merokok yang lebih selamat, inovasi terkini SNOWPLUS ini juga merupakan vape pertama di seluruh dunia yang mengandungi kafein.

A picture containing indoor, table, floor, building

Description automatically generated

SNOWPLUS Edisi Kopi ini merupakan sebuah pod (vape), dan pek pemulanya mengandungi vape elektronik serta dua botol cecair berperisa kopi. Perisa ini telah diekstrak dan diatomkan oleh biji-biji kopi sebenar, dan ia bebas nikotin. Pod ini direka tahan lasak agar ia dapat berkualiti tinggi dan selamat diguna. Produk ini menepati piawaian keselamatan global, termasuklah di Kesatuan Eropah dan Pendtadbiran Makanan dan Ubat-ubatan (FDA).

A group of people around each other

Description automatically generated

Menurut pengasas SNOWPLUS, Encik Derek Li berkata, ”Kami percaya bahawa pasaran kini tertarik kepada alternatif yang lebih bagus dan selamat. Dengan itu, SNOWPLUS Edisi Kopi ini adalah pilihan terbaik untuk beralih kepada produk bebas nikotin,”

Baru-baru ini, syarikat penyelidikan pasaran iaitu Green Zebras Sdn Bhd mendapati bahawa majoriti perokok di Malaysia (69%) menyatakan mereka berharap akan ada undang-undang yang memberi kelulusan untuk menjual dan mengedar penjualan rokok elektronik berasaskan nikotin, agar mereka mempunyai lebih banyak pilihan untuk membantu mereka berhenti merokok. Sementara itu, pegawai-pegawai kesihatan di Malaysia menjangkakan kerajaan bakal merangka undang-undang baharu terhadap produk rokok elektronik di tahun 2020.

A close up of a device

Description automatically generated
A picture containing person, outdoor, building, man

Description automatically generated

Menurut Dr. Edward Choo selaku Pengurus Besar SNOWPLUS Malaysia berkata, “SNOWPLUS akan sentiasa mempercayai pembuatan, penjualan dan penggunaan produk rokok elektronik yang bertanggungjawab. Syarikat kami telah membuat penyelidikan secara meluas tentang perkara ini, dan kami berharap dapat bekerjasama dengan pihak kerajaan.”


SNOWPLUS merupakan jenama rokok elektronik ketiga (3) paling besar di dunia. Syarikat ini terdiri daripada pekerja-pekerja yang terunggul dalam industri. Produk SNOWPLUS adalah ciptaan sekumpulan pakar dari luar negara yang mahir dalam bidang teknologi, perkakasan dan Barangan Pengguna Cepat Laris (FMCG).

Read Previous

5 lawak pendek tentang pelajar sekolah

Read Next

6 Barang Pelik Penjagaan Diri Lelaki

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

13 − seven =