Kartun Yang Memang Legend Tahap Gaban!

Percaya atau tak zaman tv saiz akuarium dah nak dekat 10 tahun lebih orang tak guna! Tapi walaupun tv sebesar tu susah nak adjust segala bagai tapi tv tu la yang jadi tempat hiburan kita.

Kredit: Iluminasi

Kalau korang ingat lagi la kalau dah tv jadi macam tu memang kita hempuk je beb! Tapi betulkan arial atas tv yang panjang tu sampai gambar clear.

Kredit: Sukan.my

Paling syok kalau dah balik main petang memang pukul 7 lepas mandi semua adik beradik dah berkumpul depan tv!

Korang rasa korang ingat lagi tak kartun apa yang famous dulu? Kalau tak ingat usya video ni!

Kartun dulu-dulu part 2


Kredit gambar utama: TV Tropes

Read Previous

Trend Gempak Yang Pernah Viral Teruk!

Read Next

Tiktok Yang Buat Korang Pecah Perut Gelak!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

fourteen + 12 =