Trend Gempak Yang Pernah Viral Teruk!

Zaman sekarang kalau orang buat trend mesti viral! Tak kisah la trend tu macam memalukan ke apa tapi confirm ramai join!

Kredit: Gempak

Tapi korang jangan ingat sekarang je ada. Dulu pun ada beb! Gempak-gempak lagi trend dulu. Trend dulu siap ada ajak satu kampung join!

Kredit: OhBulan

Macam trend Gwiyomi ni memang ramai awek cun join sampaikan ramai lelaki cair tengok! Tapi lelaki buat macam pelik sikit la rasa nak penampo! Hahahaha gurau jee.

Banyak lagi beb trend nak sebut tapi kalau sebut jadi tak syok la! Apa kata korang layan sendiri lepastu ingat balik pernah tak korang buat!

Trend Dulu Dulu

Kredit gambar utama: The San Diego Union-Tribune

Read Previous

Lagu Ni Confirm Buat Korang Rasa Tua!

Read Next

Kartun Yang Memang Legend Tahap Gaban!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

two × 5 =