Cara Ayah Mengejutkan Anaknya Menjadi Viral! Netizen Dapati Ia ‘Relatable’ & Lucu!

Korang yang masih bujang dan tinggal bersama parents, mesti banyak memori parents yang korang rakam lagi2 sekarang dunia teknologi, apa2 je rakam. Dan semua video itu akan menjadi satu kenangan atau memento yang lucu dan manis sekeluarga.

Btw, pernah tak diantara korang yang pernah dikejutkan bangun tidur oleh ayah. Biasanya ini terjadi apabila si anak tidak mahu bangun biarpun sudah pelbagai cara ibu kejutkan. Bila ayah kejut je, terus auto bangun kan?? HAHA!

Terdapat satu video yang boleh kita relate bila dikejutkan oleh ayah, lawak habis wehh:

@mekyunnnn

Senang je ayah nak kejut kita kan? Hanya dengan bunyi tapak kaki ?? #fyp

♬ STAY – The Kid LAROI & Justin Bieber

Pernah tak korang dengar je hentakan kaki ayah, belum sempat lagi dia nak masuk bilik kau, terus dah bersiap! Perkongsian gadis ini menerusi akaun TikTok @mekyunnnn telah menarik perhatian netizen dengan mengatakan situasinya sangat relatable dengan mereka:

Macintosh HD:Users:lina_aneesa:Downloads:ezgif.com-gif-maker (8).jpg
Macintosh HD:Users:lina_aneesa:Downloads:ezgif.com-gif-maker (9).jpg

Hahaha! Ingatkan bapa kita je kan yang macam tu, rupanya memang majority ayahnya berperangai garang! Mungkin intuisi dan sifat seorang bapa kot??

Kredit gambar utama: TikTok @mekyunnnn

Read Previous

Keseraman Pabila Syif Malam! Pengalaman Angker Sekuriti Hospital

Read Next

5 Game ‘Playstation 1’ Yang Mengundang Nostalgia Di Waktu Zaman Kegemilangannya!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

one × one =