Kucing Ajak Gaduh, Jiran Rumah Keluar Turut Menolong!

Kebanyakan manusia suka kucing! Tindak-tanduk random diorang tu kadang2 memang tak boleh nak dijangkakan. Tak kisahlah bila mereka merajuk, lapar, marah ataupon manja. 

Mereka jugalah tempat kita nak menghilangkan stress dan mengadu domba. HAHAHA! Memang terhibur tengok diorang!

Baru2 ni (April, 2021), seorang pengguna TikTok kongsikan gelagat seekor kucing yang macam gangster nak gegar rumah orang!

Dalam rakaman menunjukkan satu situasi yang cukup menghiburkan netizen apabila seekor kucing berwarna kelabu sedang mengajak seorang pemuda bergaduh. Tak tahulah puncanya sebab apa, tapi telatah si comel itu mencuit hati penggguna lain.

@asromonzo_5

huru hara jadinya bila harimau dah terlepas dari kandang ni 😂

♬ original sound – ᗷᗩᗪᖇOᑌᒪ – ᗷᗩᗪᖇOᑌᒪ

Akibat dari kongsian @asromonzo_5, ramai netizen komen dan memberikan reaksi lucu selepas tengok video tersebut! Memang pecah perut gelak! HAHAHA!

Macintosh HD:Users:lina_aneesa:Downloads:ezgif.com-gif-maker (1).jpg

Boleh tahan jenaka netizen kita!

Macintosh HD:Users:lina_aneesa:Downloads:ezgif.com-gif-maker.jpg

Terus hilang stress korang kan?? Dah cakap, kuasa ajaib seekor kucing. Harap korang terhibur!

Kredit gambar utama: TikTok @asromonzo_5

Read Previous

8 Perkara Yang Boleh Korang Lakukan Sementara Menunggu Keputusan SPM

Read Next

Makcik Pergi Tarawikh Naik Skateboard, ‘Nak halau orang dari masjid ke?’

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

twenty − one =