Kebersihan diri yang sering kita terlupa

Jangan sesekali berasa diri itu dah cukup bersih . Ada juga bahagian-bahagian yang kita sering lupa terutamanya bahagian telinga . 

  1. PEMBERSIHAN TELINGA

Korang rasa dengan hanya korek telinga guna kapas tu dah cukup bersih ke ? jom tengok klip video dekat bawah ni 



Apa yang korang rasa bila tengok video diatas tu ? geli kan ? Pastikan korang pergi klinik telinga untuk selenggara saluran telinga korang . Eii tak sanggup min nak tengok sampai habis . Jangan pandai jaga muka je , telinga tu juga penting untuk kegunaan harian 

  1. PICIT GENTEL KELUAR 

Penjagaan wajah juga penting kerana zaman sekarang tiada bakat tapi wajah kacak/cantik pon boleh buat duit . Pastikan korang cuci muka 3 kali sehari dengan sabun pencuci . Cuci pakai air biasa tidak cukup bersih ye sebenarnya . Cuba korang tengok klip video yang min share tu , tak geli ke bila korang tahu kotoran tu ada di sebalik kulit wajah korang ? Tak terasa nak picit-picit ke ? 

p/s : biar tak cantik/hensem tapi kebersihan tu penting . Kalau cantik/hensem tapi pengotor , orang pon tak lalu nak berkawan

Read Previous

3 video lawak yang mungkin buat korang tertanya-tanya

Read Next

Taman Tasik Titiwangsa berwajah baru!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

13 − 4 =