Teki-Teki Yang Pecah Perut Jawapannya!

Perasan tak ada jenis teka teki soalan dia je dah lawak tapi bila sampai jawapan dia jadi biasa?

Tapi ada pulak soalan bosan tapi lawak dia memang mengekek bila dengar!

Kredit: Skoloh

Tapi tak pada bangman! bangman ni soalan tak lawak pun dia boleh lawak kan weh! Sebab bangman ni nak menjawab soalan pun dia pakai filter mengarut!

Kadang jawapan dia kasi pun dia sendiri gelak bila melayan🤣

Tak caya? Korang layan dulu!

Kredit gambar utama: Aiskrimpotong

Read Previous

Video Yang Terpaling Viral Dekat Malaysia!

Read Next

Meme Orang Malaysia Yang Legend!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

9 − one =