Koleksi Editing Photoshop Yang Failed Habis!

Selama ni mesti korang ingat “wah dia pakai photoshop mesti edit gempak” padahal tak sangat pun!

Ada jugak orang yang pakai photoshop sebab nak pedajal orang lagi-lagi kalau orang tu orang kuat buat meme!

Kredit: James Fridman

Macam mamat ni la! Dia ni memang la power guna photoshop tapi dia punya power tu selalunya pedajal follower dia balik!

Mula-mula macam pelik jugak kenapa ada skill power tapi edit main-main tapi rupanya mamat ni saje je buat macam tu sebagai hobi!

Kredit: James Fridman

Sedar tak sedar ramai yang terhibur. Korang pun mesti terhibur lepas layan video ni!

Photoshop Failed! Compilation

Kredit gambar utama: James Fridman

Read Previous

Video Meme Yang Confirm Kelakar!

Read Next

Koleksi Video King Of The Road Buat Hal!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

1 + eight =